altalt

Експериментът, извършен от учени от Флоренция, се базира на "свидетелски показания" на 798 жени , между 18 и 50 години, в Тоскана.

Изследване на италианския университет твърди, че умерената консумация на червено вино може да повиши сексуалното желание на жени те.

Според количеството на ежедневна консумация на вино, жени те били разпределени на групи: такива, които консумират от една до два чаши дневно, други, които изпиват по-малко от една чаша, както и въздържателките.

 

Тези, които пият повече от две чаши били изключени от експеримента, за да се отхвърли възможността от обикновено пиянство.

Жените отговаряли на 19 въпроса, измерващи "индекса на женските сексуални функции", начин, използван и при други научни изследвания за сексуалността на жена та.

Разбира се резултатът на групата, показала най-висок индекс на желание, била тази на дамите, които консумират между една и две чаши дневно.

Източник: pikantno.eu

експеримент | жени | сексуалното желание